PODSUMOWANIE roku 2015 przez Ideo

„Kolejny rok za nami. 2015 jest już odległym wspomnieniem. Co ważne – dla Ideo bardzo miłym. Przyniósł liczne sukcesy i przyjemnie mało niepowodzeń. Był to kolejny rok dynamicznego rozwoju, zdobywania serc nowych klientów i realizowania bardzo ambitnych postanowień. Nie pozostaje nam nic innego, jak wziąć się mocno do pracy, by ten rok był jeszcze lepszy” – podsumowuje Arkadiusz Michno, prezes Ideo Sp. z o.o.

Nowe wyzwania
Nie ulega wątpliwości, że każdy kraj posiada swoją, odmienną specyfikę, a ludzie w nim mieszkający maja różne mentalności. Dlatego wchodzenie na nowe rynki wiąże się ze szczególnie intensywnym działaniem i koniecznością sprostania nowym wyzwaniom. Dzięki ich podjęciu obecnie funkcjonujemy nie tylko na rynku polskim, ale również szwedzkim, niemieckim, norweskim i austriackim. Dzięki realizowanej przez nas strategii dotyczącej rozwoju, która zakłada przede wszystkim indywidualne podejście do potrzeb wszystkich klientów, możliwe jest osiąganie widocznych efektów. Przyczynia się to między innymi do nawiązywania współprac z rozpoznawalnymi na całym świecie markami. Mamy nadzieje, że właśnie ten kierunek działania uda nam się dalej rozwinąć. W roku 2015 udało nam się nawiązać wiele współprac między innymi z Grupą Energa, Santander Consumer Bankiem, Providentem czy firmą ThyssenKrupp Energostal.

Klienci nam ufają

Elementem filozofii Ideo nie jest wyłącznie nakierowanie się na zdobywanie nowych projektów oraz rynków. Firma skupia się także na pielęgnowaniu rozwoju dotychczasowych Klientów. Staramy się być częścią ich sukcesu, na którym również nam zależy. Marki takie jak: Cobi, PGNiG, Stock Polska, PAP czy BPH THI, FFiL Śnieżka darzą nas zaufaniem i oraz kilku lat zlecają kolejne realizacje lub modernizacje tych już istniejących.

Nieustanny rozwój

Przy tak intensywnej pracy i realizacji licznych wdrożeń nie zapomnieliśmy również o rozwoju swoich kompetencji. Rok 2015 upłynął nam przede wszystkim na optymalizacji pracy oraz doskonaleniu jej metod. Nieustannie staramy się poszerzać wiedzę, zdobywać nowe, przydatne umiejętności oraz śledzić wszelkie pojawiające się na rynku nowości. Wszystko to po to, aby móc dostarczać naszym klientom usługi najwyższej jakości.
Warto jest również wspomnieć o ciągle powiększającym się gronie specjalistów firmy. W 2015 roku do naszego teamu dołączyło 20 nowych pracowników, którzy teraz w pełni zaangażowani są w tworzenie aktualnych projektów.
Dodatkowo, poprzez ciągle rosnący popyt na marketing internetowy, rok 2015 poświęciliśmy również na rozwój submarki firmy – Ideo Force. Jej zespół poszerzył się o kolejnych 10 osób, co również przyczyniło się do możliwości poszerzenia obszarów działalności. Dotyczy to m.in. aspektów związanych z programmatic buying & automation marketing

Naszą wiedzę i doświadczenie przekazujemy dalej
Szczególnie ważnym elementem naszej działalności jest możliwość dzielenia się zdobytym doświadczeniem, wiedzą i umiejętnościami. Nasza firma chętnie angażuje się w różnego rodzaju konferencje branżowe i spotkania. W tej kwestii nie zapominamy również o naszych Klientach. Im również staramy się przekazywać informację o wszelkich nowych, dostępnych rozwiązaniach i pojawiających się trendach.

Pamiętamy również o młodzieży, dlatego w roku 2015 nawiązaliśmy wiele nowych współprac z szkołami wyższymi i średnimi.
 
Doceniamy uznanie
Jest nam niezmiernie miło, kiedy przyczyniamy się do sukcesu naszych klientów. Cieszą nas również wszelkie otrzymywane od nich referencje, zarówno te oficjalne, jak i te przekazywane w gronie znajomych, którzy stać się mogą naszymi potencjalnymi klientami.
Ważną dla nas kwestią, jest również fakt doceniania naszej pracy przez branżę. W 2015 roku zostaliśmy doceniani za zrealizowany przez nas sklep internetowy BRW.com.pl i otrzymaliśmy statuetkę Webstarfestival.
Zawsze staramy się, aby wdrażane przez nas portale były dostępne dla wszystkich użytkowników, także tych niepełnosprawnych. Dlatego niezmiernie ważnym dla nas wyróżnieniem było przyznanie tytułu „Strona internetowa bez Barier 2015” fundacji Widzialni, który otrzymał zrealizowany i zaprojektowany przez Ideo serwis dla KRRiT – www.krrit.gov.pl

Dodaj komentarz