potykacze reklamowe

Reklama nie tylko w sieci – czyli jak promować się stacjonarnie

Nowoczesne technologie wpływają na niemal wszystkie aspekty codziennego życia. Dotyczy to również narzędzi wykorzystywanych w celach promocyjnych oraz sposobów, w jaki oddziałują one na społeczeństwo. Obecnie do najpopularniejszych działań marketingowych należą różnego rodzaju reklamy zamieszczane w internecie. Okazuje się jednak, że konsumenci wciąż pozostają podatni na bardziej tradycyjne, stacjonarne narzędzia promocji.

Stojaki na ulotki promocyjne

Różnego rodzaju drukowane materiały graficzne wciąż pozostają bardzo skuteczną formą reklamy. Ulotki roznoszone mogą być przez kolporterów, bądź też umieszczane w najróżniejszych przestrzeniach publicznych. Dobrym rozwiązaniem jest zorganizowanie w tym celu odpowiednich stojaków, które zlokalizowane będą w miejscach często uczęszczanych przez potencjalnych klientów. Takie rozwiązanie pozwala na zachowanie porządku, a zarazem wpływa na konsumentów bardzo efektywnie. Obecnie dużym powodzeniem cieszą się stojaki kaskadowe, które można umieścić np. na ladzie firmowej lub biurku. Dobrze sprawdzają się również stojaki naścienne oraz specjalne dyspensery do ulotek. Umożliwiają one prezentowanie treści reklamowych w różnych formatach, a na dodatek często wyposażane są w praktyczne kieszenie przezroczyste lub akrylowe. Dostępne są także wersje z taśmami lub przyssawkami, które pozwalają na zamontowanie przy szybie lub ścianie.

potykacze reklamowe

Nowoczesne potykacze reklamowe

Do najskuteczniejszych form promocji stacjonarnej należą również potykacze reklamowe. Specyficzna konstrukcja pozwala na ustawienie ich zarówno we wnętrzach, jak i na zewnątrz budynku. Stawiane są zwykle w przestrzeniach publicznych, gdzie znajduje się dużo ludzi. Najczęściej tego rodzaju stojaki eksponowane są w okolicach punktów sprzedażowych, sklepów lub lokali usługowych. Wywołują zainteresowanie u potencjalnych klientów, ponieważ natychmiastowo rzucają się w oczy i pozwalają na szybkie odczytanie zaprezentowanej treści. Informacje umieszczane na potykaczu mogą być łatwo i szybko zmienione, co okazuje się bardzo istotne dla firm pragnących błyskawicznie zmienić swoją ofertę czy przedstawić najnowszą promocję. Potykacze wykonywane są z wysokiej jakości materiałów, takich jak PVC, aluminium czy metal. Dzięki temu są bardzo odporne na trudne warunki atmosferyczne i posiadają sporą wytrzymałość mechaniczną.

Gadżety marketingowe

Skutecznym i popularnym nośnikiem reklamowym są również różnego rodzaju gadżety. Należą one do wielu kategorii przedmiotów promocyjnych, począwszy od uniwersalnych, a skończywszy na bardziej specjalistycznych upominkach. W każdym przypadku prezent reklamowy powinien działać na wyobraźnię klienta i być w jakimś stopniu przydatny. Gadżety mogą mieć różne zastosowanie. Należą do nich zarówno zwykłe kubki, długopisy oraz breloki, jak i słodycze czy nawet w pełni funkcjonalne pendrive. Znaczenie ma przede wszystkim pomysł oraz jakość wykonania. Dzięki temu wybrany gadżet nie będzie tylko jednorazowym dodatkiem, a estetycznym, użytecznym i dowodzącym walorów firmy przedmiotem.

Dodaj komentarz