Skuteczna reklama – bilbordy czy poczta pantoflowa?

Któż z nas lubi reklamy? Chyba nikt! Ale zdajemy sobie sprawę z tego, iż są one potrzebne, ponieważ sprzedaż firm byłaby mniejsza, a co za tym idzie ludzie nie mieliby zatrudnienia lub ich wynagrodzenie byłoby niższe. Nie bez powodu mówi się, iż reklama jest dźwignią handlu.

Jaka jest skuteczna reklama?

Na pewno taka, która dociera do dużej liczby osób, dlatego reklamy możemy spotkać w miejscach bardzo ruchliwych np. przy drogach. Jednak wielu kierowców taka forma reklamy może denerwować, szczególnie tych, którzy nie są zainteresowani danym produktem bądź usługą. A więc skuteczna reklama powinna być pokazywana przede wszystkim grupie docelowej. W dobie nowoczesnych technologii jest to osiągane za pomocą reklam w internecie.

Czy reklama na bilbordzie odejdzie do lamusa?

Nie! Dlaczego? Ponieważ po polskich drogach codziennie jeżdżą miliony samochodów i mimo tego, iż niektórych ludzi drażni reklama na bilbordzie to wiele osób będzie zainteresowanych reklamowanym produktem bądź usługą. Tym bardziej, iż taka reklama może być związana z miejscowością, przez którą kierowca właśnie przejeżdża i chętnie skorzystałby z usług miejscowej knajpy lub motelu.

A co z pocztą pantoflową?

Jeśli jakość świadczonych usług przez naszą firmę będzie na wysokim poziomie to ludzie będą sami polecać naszą działalność. Jednakże poczta pantoflowa jest tylko uzupełnieniem profesjonalnych reklam, gdyż ludzie najpierw najczęściej muszą zobaczyć reklamę, potem skorzystać z usług firmy, a następnie wyrazić opinię i jeśli będzie ona pozytywna to przekażą ją dalej znajomym, rodzinie itd., a ci staną się naszymi kolejnymi klientami.

Dodaj komentarz