Czy ulotki to nadal dobry sposób reklamy?

Większość przedsiębiorców zadaje sobie to pytanie, gdy szuka metody reklamy swojej działalności gospodarczej. W erze internetu i nowoczesnych technik reklamowania się np. w wyszukiwarkach pytanie czy ulotki reklamowe są skuteczne jest jak najbardziej słuszne.

Nowoczesne technologie a rozdawanie ulotek

Możemy reklamować się w internecie np. w wyszukiwarkach: Google, Bing albo kupić reklamę w portalach społecznościowych takich jak Facebook bądź Twitter. Ponadto możemy poprowadzić kampanię reklamową w witrynach z filmami – możliwości jest sporo w dwudziestym pierwszym wieku. Jednakże rozdawanie ulotek nie odeszło w niepamięć, gdyż ta forma reklamy nie jest alternatywą dla powyższych ale ich uzupełnieniem. A co z grupą docelową, do której skierowana jest oferta np. mężczyznom? Jeśli osoba do rozdawania ulotek będzie je dawać tylko tym mężczyznom to skuteczność takiej kampanii też będzie większa. Najczęściej ulotki mają związek z lokalną działalnością jakiejś firmy i dlatego są przydatne na rynku lokalnym. Drobni przedsiębiorcy lub np. hipermarkety w danym regionie chcą zaoferować swoje usługi lokalnym kupującym.

Skuteczność ulotek reklamowych w większym regionie

Można się zatem zastanawiać czy ulotki reklamowe są skuteczne w szerszym zakresie. Odpowiedź jest twierdząca ale nasza działalność musi świadczyć usługi nie tylko na lokalnym rynku ale też szerzej bo przecież dzisiaj można wszystko załatwić za pomocą telefonu lub internetu. Jeśli chodzi o ogólną skuteczność to należy również zauważyć, iż niektórzy ludzie wyrzucają ulotkę po zapoznaniu się z ofertą natomiast inni mogą zainteresować się i przy pomocy poczty pantoflowej przekazać ofertę dalej.

Dodaj komentarz