Outlet pomysłem na biznes

Towar wyprzedawany w tego typu miejscach może pochodzić z końcówek kolekcji, które pozostały po sezonie, nadwyżek produkcyjnych, licytacji lub zwrotów. Zdarzają się też ubrania z II gatunku oraz takie, które nie mają kompletnych metek. Hurtownie takie wyprzedaże organizują przynajmniej dwa razy do roku. Można wtedy nabyć dobre jakościowo ubrania za okazyjne ceny.

Wielu z nas zastanawia się czy hurtownie odzieży są na tym stratne czy osiągają większy zysk niż przy sprzedaży niewyprzedażowej. Co dziwne hurtownia odzieży używanej odnosi podobne korzyści co kupujący. Wśród zalet jakie płyną z organizacji wyprzedaży znajdzie się na pewno szybkie pozbywanie się asortymentu zalegającego na półkach, a klient kupując ciuch z wyprzedaży przeważnie kupi też rzecz, która wpadnie mu w oko, ale już po normalnej cenie. Klienci mając świadomość, iż ubrania są o połowę tańsze niż normalnie, chętniej przymierzają i wybieraniu kolejne ubrania, chcąc kupić ich większą ilość za niższą cenę. Co ciekawe, hurtownia outlet często nie musi reklamować promocji czy wyprzedaży ponieważ wieści o tym bardzo szybko rozchodzą się wśród konsumentów, niczym ciepłe bułeczki w piekarni. Jednak istotne jest, by posiadała ona odpowiednią liczbę personelu, który będzie w stanie obsłużyć większą niż dotąd liczbę klientów.

Dodaj komentarz