Czy strona internetowa jest potrzebna?

To pytanie zadają sobie najczęściej początkujący przedsiębiorcy, którzy nie działają w branży internetowej, bowiem w branży internetowej lub IT firmowa strona www jest konieczna. Warto posiadać stronę internetową dla twojej firmy, gdyż niesie to za sobą szereg pozytywnych konsekwencji.

Firmowa strona www a wizerunek firmy

Posiadanie witryny jest jak ogłoszenie – każdy człowiek z całego świata może wejść na twoją stronę i przyjrzeć się twojej ofercie. Jest to bardzo dobre rozwiązanie dla osób prowadzących sklep internetowy ale nie tylko. Osoby prowadzące lokalną lub regionalną działalność mogą zyskać klientów ze swojego regionu poprzez geolokalizację jakiej używa wyszukiwarka Google. Na pewno firmowa witryna www poprawia wizerunek firmy, dany zakład staje się bardziej profesjonalny, przez co może zyskać więcej klientów, tym bardziej jeśli jego usługi/produkty są naprawdę na najwyższym poziomie.

Nie masz ruchu w witrynie? Reklama w internecie jest odpowiednim rozwiązaniem

Oczywiście na twoją firmową stronę klienci nie będą od razu wchodzić w dużych ilościach po jej upublicznieniu. W celu wypromowania twojej witryny niezbędna będzie reklama w internecie – najpopularniejszym rozwiązaniem jest Google Adwords (są to tzw. kampanie PPC – płatne za kliknięcie) lub pozycjonowanie stron (SEO) albo reklamowanie się na popularnym portalu (choć to rozwiązanie nie należy do najtańszych). Dzięki danym, które dostarcza Adwords, możesz optymalizować twoją reklamę w internecie – optymalizuj stawki za kliknięcia tak, aby twoja reklama wyświetlała się jak najczęściej oraz aby mieć jak największy wskaźnik CTR (ang. click through rate) i płacić jak najmniej za samo kliknięcie.

Dodaj komentarz