Słyszysz ekipa – co myślisz? Grupa znajomych, lubiących spędzać ze sobą czas. Otóż nie! W dzisiejszych czasach większość nastolatków to słowo kojarzy z jedną konkretną EKIPĄ – projektem stworzonym przez Karola „Friza” Wiśniewskiego – najpopularniejszego polskiego influencera.
EKIPA – kim są?

Początkowo Karol zaprosił do teamu swoich najlepszych przyjaciół – Mateusza Trąbkę (Tromba), Łukasza Wojtycę (Wujas) oraz Mikołaja Magdziarza (Mixer). Z upływem czasu Ekipa zaczęła się rozrastać, członkami stawały się również drugie połówki uczestników. Obecnie w projekcie uczestniczy 10 osób.
Najbardziej popularni są jednak Friz oraz jego partnerka Wersow.
Kim zatem jest Weronika?
Informacje podstawowe
Weronika Sowa to 25-letnia studentka prawa urodzona w Wiedniu. Swoje lata młodzieńcze spędziła jednak w Mielcu. Influencerka ma dwójkę rodzeństwa – siostrę Nadię oraz brata Kacpra. W latach młodzieńczych dużo tańczyła, jednak z czasem pasja osłabła. Próbowała również swoich sił jako modelka – wzięła udział w wyborach Miss Mielca i została wybrana „Miss Internetu”.
Co było dalej?
Po ukończeniu szkoły średniej Weronika przeprowadziła się do Krakowa i rozpoczęła studia na wydziale prawa. Pracowała wtedy w różnych punktach gastronomicznych m.in. restauracji ORZO. To tam zauważył ją jej teraźniejszy narzeczony, Karol. I niemal od razu dopadła go strzała amora.
Związek z Frizem

Początki związku największej pary polskich influencerów nie należały do najprzyjemniejszych. Zarówno Weronika, jak i Karol, byli świeżo po rozstaniach i na spokojnie podchodzili do swojej relacji. Jednak w sierpniu 2018 roku postanowili dać sobie szansę i oficjalnie zostali parą. Przez 3 lata przechodzili mniejsze bądź większe kryzysy, jednak przetrwali i pod koniec tegorocznych wakacji Karol oświadczył się swojej wybrance.
Kariera Wersow

Weronika swoją karierę w Internecie zaczęła w styczniu 2019 roku, kiedy opublikowała pierwszy materiał na kanale YouTube – pod swoim oryginalnym pseudonimem. Od tego czasu sukcesywnie dodaje filmy, często decydując się na próbowanie nowych rzeczy (m.in. skok ze spadochronem, nauka akrobatyki, gotowanie z Magdą Gessler). W tym momencie jej kanał ma już 2,18mln. wiernych subskrybentów i wcale nie wygląda na to, żeby coś miało zagrozić pozycji Weroniki.
Regularnie również wrzuca posty na swój Instagram – jej kanał liczy już prawie 3 miliony obserwujących.
Wersow Store
Pod koniec 2019 roku Weronika spełniła swoje największe marzenie i otworzyła własny sklep z ubraniami oraz akcesoriami. Znaleźć w nim możemy różnego rodzaju ciuchy oraz dodatki typu czapki bądź szaliki, dopełniające każdą stylizację. Dominują ulubione kolory właścicielki, tj. beż, czerń oraz biel. Jak wszystko, za co zabierze się kobieta, jej brand również okazał się wielkim sukcesem i cieszy się popularnością wśród fanów.
Wyróżnienia i nagrody

Na przełomie ostatnich kilku lat Weronika stała się jedną z najpopularniejszych polskich influencerek, a co za tym idzie, zaczęła otrzymywać nagrody za swoje osiągnięcia w sieci. 17 października 2020 roku została wyróżniona na gali magazynu Businesswoman & Life w kategorii „Lider wśród influencerów”. Dodatkowo magazyn Forbes opublikował ranking najpopularniejszych postaci w polskim Internecie i to Wersow uplasowała się na jego szczycie, wyprzedzając nawet Annę Lewandowską.
Wpadki
YouTuberka nie wygląda na osobę konfliktową, wręcz sprawia wrażenie aniołka. W ciągu prawie czterech lat obecności w świecie Internetu nie ominęły ją jednak dramy – najgłośniejszą jest na pewno oskarżenie o kradzież logo sowy, którego Weronika używała na swoim kanale od początku jego powstania. Sprawę nagłośnił jeden z właścicieli kanału commentary, Sylwester Wardęga, domagając się od Weroniki wyjaśnień. Czując palący się pod nogami grunt, celebrytka skontaktowała się z faktycznym właścicielem logo i zaoferowała zadośćuczynienie. Cały konflikt, dodatkowo podsycany przez inne, liczące się w świecie Internetu, osoby, odbił się szerokim echem nie tylko wśród znanego Weronice środowiska – artykuły na ten temat pisały m.in. Pudelek bądź DailyWeb.
Mimo kilku niefortunnych wpadek nie można Weronice odmówić jednego – pracowitości. Sukcesywnie budowała ona swoją markę, rozszerzając swoje pole działania o różne branże, co sprawiło, że niewątpliwie zasłużyła ona na miano najbardziej wpływowej polskiej Influencerki.