Nowa Kampania reklamowa Sygma Bank

Sygma Bank, kontynuując politykę budowania rozpoznawalności marki poprzez komunikację w stacjach telewizyjnych, zaplanował na drugą połowę kwietnia oraz pierwszą dekadę maja nową kampanię telewizyjną, promującą sklepowe karty kredytowe. Celem kampanii jest wspieranie budowy rozpoznawalności marki banku, jak również prezentacja przykładowych korzyści płynących z użytkowania kart kredytowych wydawanych przez Sygma Bank. Marketerzy banku mają na uwadze podniesienie świadomości marki w obszarze kredytów konsumenckich, zaś sama kampania jest kontynuacją jesiennej kampanii wprowadzającej nowy system identyfikacji wizualnej – nowe logo, animowaną postać marki-awatara
oraz hasło „pomaga w zakupach”. Podobnie jak w zeszłorocznej kampanii wizerunkowej banku, głównym bohaterem komunikacji pozostaje awatar marki – robot Sygma. Awatar stanowi uwierzytelnienie
i wizualizację koncepcji strategicznej marki: koncentracji na świecie ludzkich potrzeb i praktycznej pomocy
w finansowaniu zakupów. Fabuła spotu wykorzystuje system identyfikacji wizualnej marki do czytelniejszej ekspozycji korzyści sklepowych kart kredytowych: dostępności kart bezpośrednio w sklepach wielu różnych branż oraz praktycznych ułatwień, dostępnych tylko dla posiadaczy kart (np. darmowego transportu zakupów z wybranych sieci handlowych).

Intensywna kampania potrwa od 18 kwietnia do 10 maja. Spoty reklamowe pojawią się zarówno
w największych ogólnopolskich stacjach: Polsat, TVN, TVP1, TVP2, jak i w kanałach tematycznych najlepiej dopasowanych do grupy docelowej Sygma Banku: TVN24, TVN Meteo, TVN Turbo, Polsat 2, Polsat News, Puls i innych. W kampanii zostanie wykorzystany zarówno 15, jak i 30 sekundowy spot.

„Jesienią ubiegłego roku zapowiadaliśmy nową odsłonę w funkcjonowaniu Sygma Bank. Po kampanii wprowadzającej nowe logo oraz awatara chcemy teraz konsekwentnie budować świadomość marki, przedstawiając równocześnie korzyści płynące z użytkowania naszych kart.” – powiedział Jean-Remy Martinez, Zarządzający Marketingiem Regionalnym w Sygma Bank.

Podstawowe informacje o spocie użytym w kampanii:
Tytuł: „Sklepowe karty kredytowe”
Klient: Sygma Bank
Przedstawiciele klienta: Jean Remy Martinez – Dyrektor Marketingu oraz Marta Kamińska – Zarządzająca Obszarem Marki i Badań Rynku
Agencja kreatywna: BNA
Team kreatywny: Maja Malinowska – Brand Consultant oraz Marcin Zaborski – Senior Art Director
Dom produkcyjny: Tandem Taren-to
Studio post-produkcyjne: BOX
Kompozytor: Olaf Deriglasoff
Dom mediowy: Easymedia

Kontakt dla mediów:

Damian Ziąber
PR Manager
Rzecznik prasowy
d.ziaber@sygmabank.pl
tel. 668-394-810
Julia Węglicka
Ekspert ds. Komunikacji Korporacyjnej
j.weglicka@sygmabank.pl
tel. 604 124 918

*          *          *

 

Historia Sygma Bank zaczyna się w 1999 r., kiedy działalność w Polsce rozpoczęła firma Finplus SA, specjalizująca się w kredytach konsumenckich oraz finansowaniu zakupów przy pomocy kart kredytowych. W 2004 r. Finplus SA podjęła decyzję o rozpoczęciu działalności w Polsce jako oddział francuskiego Sygma Banque Societe Anonyme. Tak powstał Sygma Bank. Cała gama produktów firmy Finplus została przeniesiona do nowego podmiotu. Sygma Bank należyw całości do Grupy LaSer i świadczy w jej ramach usługi finansowe. Z kolei Grupa LaSer należy w 50%do Galeries Lafayette, co determinuje handlowe doświadczenia firmy, zaś w pozostałych 50% do BNP Paribas Personal Finance. Sygma Bank specjalizuje się w aktywnym wspieraniu sieci detalicznych poprzez usługi finansowe i pozafinansowe,w szczególności karty kredytowe typu „private label”, kredyty ratalne oraz pożyczki gotówkowe.Sygma Bank wspiera sieci handlowe wykorzystując swoje bogate doświadczenie z innych rynków europejskich. Będąc finansową jednostką Grupy LaSer – europejskiego lidera kart i obsługi transakcji handlowych w sieciach detalicznych – Sygma tworzy dla swoich partnerów biznesowych specjalne programy dla posiadaczy kart i organizuje akcje promocyjne,a także zorientowaną na konsumenta strategię komunikacji marketingowej. Sygma Bank jest liderem polskiego rynku kart kredytowych. W portfelu posiada ponad 1,6 miliona aktywnych kart (stan na koniec 2010) i zarządza obecnie kontami około 4 milionów klientów. W styczniu 2010 r. doszło do prawnej fuzji Sygma Banque Societe Anonyme Oddział w Polsce Cetelem Bank SA. Sygma Bank zatrudnia w całej Polsce ok. 1 800 pracowników. Dyrektorem Generalnym Sygma Bank jest Philippe Santini. Sygma Bank współpracuje z LaSer Polska, w ramach którego powstają nowe produkty i usługidla sieci handlowych, jak mini-programy lojalnościowe jak (Gift Pack) czy karty podarunkowe (Chicco). INFORMACJE PRAWNE: Sygma Banque Société Anonyme (Spółka Akcyjna) z siedzibą w Paryżu (75 009), 18, rue de Londres, Paris 75009, Francja,  została wpisana do rejestru handlu i spółek w Paryżu za numerem R.C.S. Paris B 327 511 036 (1983B05516), o kapitale zakładowym wynoszącym 575 000 003,16 Euro (opłacony w całości). Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie (02-676), ul. Suwak 3, został wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000219686, NIP 107-00-01-152. Więcej na www.sygmabank.pl

Dodaj komentarz